unit UnitFronta;
{ Unita pro práci s frontou typu TData z unity UnitData. Frontu reprezentujeme "cyklickým polem".}
interface
uses UnitData;
{ Fronta bude typu TData, který jsou deklarován v unitě UnitData. }
const MAX = 10;
{ Maximální počet prvků, které můžeme do fronty uložit. }
{ Datová struktura pro frontu. Tuto strukturu si můžete dle libosti změnit. Následně řádně
okomentujte jednotlivé položky. }
type TFr = record
fronta: array[0..MAX-1] of TData;
pocet, prvni: 0..MAX;
end;
function empty( var F:TFr ):boolean;
{ Vrací true, právě když je fronta F prázdná.}
procedure initFr( var F:TFr );
{ Inicializuje frontu F.}
procedure enqueue( var F:TFr; D:TData );
{ Vloží prvek D do fronty F.}
function dequeue( var F:TFr ):TData;
{ Vybere a vrátí prvek z fronty F.}
implementation
{ Zde bude Vaše implementace jednotlivých podprogramů. }
end.
Kdo byste našel v nějakém z těchto programů chybu, dejte mi to vědět - můžete tak získat bonusové body (1 chyba ≈ 5 bodů). ;)